BelginnrBlgny Meraba kızlar 12. Haftamdayım 2 gündür ara arar kasık ve karnımda batma oluyo neden olabilir...?
Busrabusra BelginnrBlgny benimde oluyo.ozellikle oturup kalkarken veya egildigimde saniyelik batmalar
Sefu BelginnrBlgny bende 11. HaftadayIm benim de oluyor özellikle hapsırınca bazen cok siddetli oluyor ama Normamiş doktoruna konustum 😊