esrahmet61 Bugün ilk kez çatı muayenesi oldum 38+6 yım 1.5 cm aciklik vardı doktor bekle bundan sonra heran gelebilir dedi böyle olup ne kadar da doğum yaptiniz arkadaşlar muayeneden sonra lekelenme de oldu şimdi
mericeynnnn esrahmet61 lekelenme bende de oldu doktor olabilir normal nişan degil telas yapma dedi. Benim acikligim yoktu oyuzden hala bekliyorum 39 +5 🙂
MerveeD esrahmet61 2 kere catı muayenesi oldum lekem de geldı o normal ve heran dogum olabılır beklicez demesinin uzerınden 2 hafta gectı hala gelen gıden yok nişanım bıle gelemedi 39+1 im son 6 gün bakalım
eddaaaa esrahmet61 benim geçen hafta 4 cmdi , dün yine muayene oldum 5-6 cme ulaşmış dedi doktor ama doğumun kendi başlamasını istediği için yatış yapmadı bizimkindende haber yok hala , demem o ki hiç ama hiç belli olmuyor :)
Soncul esrahmet61 lekeleme oluyo genelde zorladıkları için çatı muayenesi olunca doğumu tetikliyor yakında gelir bence gelişimini tamamladıysa sıkıntı yoktur zaten açılması için squat merdiven çıkma yer silmek gibi şeyler yapabilirisin
MerveeD kuzeymomss maalesef smdı post acıcam bende anlamıs degılım suyu çok az kalmıs sabah 8.45 de gel bırdaha bakalım olmadı suni sancı verırız oda olmazsa sezeryan alacagım dedi 😏😔😔