Soruyorumm bende pazar günü bunun için doktora gittim, 15 haftalığım. Dediğiniz gibi çamaşırım sırılsıklamdı oluyordu bi kaç gün. Korktum bebeğin suyu gelir diye. Doktor alttan baktı, hatta ben su gibi dediğim için suyu olabilir falan dediğim için turnusol testi yaptı. Suyu değilmiş. Alttan bakarken dedi çok yoğun mantar var çok akıntı var dedi. Benimde başından beri mantar var kaç kez fitil verdiler geçmiyor. Bu sefer de 6lı fitil verdi Donaxyl ismi. Kullanıyorum 2 tane kaldı kaşıntım vardı geçti. Sanırım su gibi akıntı da geçti, gün içinde fitil akıyor ama çamaşırım öyle sırılsıklam olmuyor