Benım kızım genel olarak hareker etmezdı.Dogum aksam ıkı kere nstye gırdım. Ilkınde kalp atısları yavastı. Ikıncısınde serumla yapıldı , normal cıktı eve geldım
.Sabah beste sancılarım geldı ondada dogum yaptım. Ama sadece hareketsız oldugu ıcın doğuma alırlar mı bılmıyorum