36 olmamıza 2 güncükk kaldı ama iri bi bebeğim var , çalıştığım için çantamızı 32 . Haftada halletmiştik ki o zaman bile çok yorulmuştum şuan nasıl olurdum bilmiyorum 34
Haftada çalışamaz aldım 1 haftadır evdeyim , yemek bile yapmak ıstemiyorum kitap okuyorum sürekli sanki ben digurmicam 😁😁 Yavaş yavaş günlük ev temizliği yapıyorum , temizlikçiyi doğumdan sonra mevlüde yakın tutmayı düşünüyorum 🤭 Boşuna iki kere para vermiyim diye 😁 rambom var ( robot ) onla idare ediyorum 🙏🎊❤