Eslemim34 Kızlar karnımın alt tarafı çok aşağı ama sürekli pıt pıt atıyor hıçkırık diyorum ama bu kadar çok hıçkırık tutar mı? Bazen diyorum acaba kalp atışını hissediyorum öyle elimi koyduğum da da öyle pıt pıt bu kız çok mu hıçkırıyor 🤷♀️
Abdusunannesi Eslemim34 evet hickirik 32 haftaligiz bizde ayniyiz bu aylarda amniyon sıvısı içtiği için birde emme refleksi geliştiği için oluyormuş
Elifelbb Eslemim34 evet hıçkırık benımde hergun oluyor bebegın gelısımı açısından çok iyi bişeymiş hıçkırması ☺️