36+4 oldum bugün muayenem vardı. İlk defa suyu fazla çıktı, sancım da çıktı ama hissetmiyorum pek. Su fazlalılığı erken doğuma sebep olabilir mi? Sanki öyle bir şey duymuştum.
Şekeri azalt dedi doktor ama sadece meyve yiyordum tatlı olarak, onu da azaltacağım artık 😩