Askiletotomsu superstar_00 Bide yemek yerken fenalık geçirir gibi çok yemissin gibi elin ayağında derman kalmıyor birden mesela Sende de o şekilde mi oluyor
superstar_00 Askiletotomsu Evet maalesef yemek yedikten sonra çok kötü oluyorum bir yandan gaz baskısı bir yandan mide taş gibi ayakta da durunca belime baskı yapan bir ağırlık 🤷♀️
Askiletotomsu superstar_00 mümkün değil ki tek pozisyonda yatmak Bazen eşimin üstüne bacağımı ayıp soluma yatiyorum Bazen sağıma Bazen sırt üstü bazen yüz .. Yani beş dakika da bir sürekli değişiyor rahat edemiyoruz bu dönemde
Ebrar_63 superstar_00 26+3um arada nefes darlığı yaşıyorum gece belli saatlerde uykum kaçıyor bide sizde oluyor mu acaba ben göbeğimin kuculdugunu hissediyorum özellikle bugün normal mi acaba
superstar_00 Ebrar_63 Evet bende nefes darlığı yaşıyorum arada da göbeğim küçülüyor bu normal bir durum içiniz rahat olsun😊
Smgesmge 27+5 genel olarak iyiyiz 🫠 hamileliğin başından beri çektiğim mide bulantılarına da artık o kadar çok alıştım ki normal olarak nasıl yaşıyorduk hatırlamıyorum bile. Son 2 gündür belim ve ayaklarım çok ağrıyor sadece. Spor yaptığımda rahatlıyorum 😊
Bebetooooooooooo 26+5 olduk ama ben 6 haftalıkdan bu yana hıçkırıyorum 🙄 2 ,3 gündür miğde yanamsı,ağıza acı su gelmeye başladı soğuk süt içiyorum kısmen geçiyor. ayın 10 unda doktora gidicem umarım şu miğde yanması devam etmez.