xx1903 herkes de belirtiler farklı olur ama o ağrılar yerleşme ağrısı da olabiliyor bazılarında ama bir tek kasık ağrısı belirtisine göz önüne alma adet gecikmen önemli bir sure sonra insan psikolojikman adet olmadıkça belirti yaşıyor Bir de en zoru da hamilelik adet belirtileri çok benziyor birbirlerine