ipekelvanalparslan selam canım ben Mr çekildim 25.haftalardaydim girdiğimde mr a,baş ağrım çok şiddetliydi duvara vuracak kadar düşün sonra nöroloji dr na gittik mr a sokcam dedi,korktum kadın doğum dr ma sordum oda girebilirsin,mr da zararlı işin yok,röntgen veya tomografi cekilemezsin ama mr a gir deyip izin verip girmiştim