Merhaba kızlar. 7+0 hamileyim 4 keredir peçeteye sildikçe bordomsu kahverengimsi leke geldi. İdrar testime göre iltihabım da var. Hem iltihap için fitil verdi hem de progestan 200lük. Hem fitil olarak hem hap olarak kullanılıyor dedi. Fitil kullanırken hap olarak, diğer zamanlar fitil olarak kullanabilirsin dedi. Fitil olarak kullanınca sanki hepsi akıyor gibi geliyor? En iyi ne şekilde emilir bir bilginiz var mı? 2gün oldu kullanalı dün yine peçeteye geldi leke. Normal midir? Bebek kalp atışı gözüktü düşük tehlikesi var falan demedi doktor. İnsan endişeleniyor yine de 🥺