Burcuyildirim23 Arkadaslar 21 haftalik hamileyim adet tarihime gore gecen hafta gittigimde 300 gram demisti dun aksam tekrar kontrolum vardi 500 gram dedi ve 22+4 dedi kafam karisti bu kadar fark olabilirmi normalmi
Dyg34 Burcuyildirim23 aynı doktormu bazen doktor cihazları yanlıs gosteriyor bir anda bu kadr degısmez benimde aklım karıstı suan😊🤔
Oyakubra Burcuyildirim23 500 mü ? Bence onun ultrasonda var sıkıntı bana doktor dün giitm 385 grm dedi,25 de boyu haftasına gore kılo ve boyu uzun dedi 21 haftalığım ben ki senin 500 olman tuaf yani..
Bskrt Burcuyildirim23 olabilir benm 19+1 345 gr dedi 21de 500 olabilir yani daha iki hafta var Belki geçen sefer az ölçmüştür şimdiki doğrudur. Arkadaşm var 22. Haftası bitti 580gr demiş doktor
Muhammedamine Burcuyildirim23 canım benim 21+0 . Haftada 24 cm 430 gr ve haftasıyla uyumluydu . Seninle aramızda pek bir fark yok bir buçuk hafta önde çıkması çok manasız . Detaylıda daha net bilgi alırsın
Burcuyildirim23 Bskrt cok kafam karisti aslinda cumartesi detayli ultrasona gidicem insallah daha net bilgi alabilirim
Deletedmom434 Burcuyildirim23 tabi olabilir ama ultrason cihazı arası fark gösterebilir benim bebeğim 21. Haftada 471 gramdı