ogretmenHnmm Ciceekanne benim sat 29 nisandi ve bir ay gecikmeli adet olduğum için emin olamiyorum yine gecikme sorunu yasar miyim eder miyim normalde 29 mayista regl olmam gerekiyor bakalım inşallah olur bebis hamile kalsam anlamam da kesin yine gecikiyor diye
Duyguuu488 Bende varım ☺️ İlk gebeliğimde düşük yaptım ocakta şimdi başladık daha ilk ayda tutar mı bilmiyorum diğerinde ikinci ayımda hamile kalmıştım bu işler nasip ksmet tabi😇