Arkadaşlar size birşey sormak istiyorum. İlk gebeligimde kolestazdim ve bu nedenden hem özel hem devlet takipli bir gebeyim. Geçen hafta sağlık ocağından kan aldılar aslında çok şükür deferlerim şuan için normal hiç cikmamis ama devletteki doktora gösterdiğim de direk doğum esnasında ölürsün bu konuda donanımlı değiliz şuan çıkmaması bişi değiştirmez doğum anında çıkarsa kurtulamazein dedi. Ozeldeki doktorum hiç sıkıntı stres yapma ilaç tedavisi var herturlu atlatırız beraber dedi. Böyle bişi yaşayan varmı her gebeligimde başına gelen veya duyan bu konu hakkında bişi bilen acaba ister istemez kesin ölürsün demesi biraz stres yaptırdı.