denizmanzarasi Çatlatma iğnesinin 14.gününden selamlar kızlar, karnım ağrıyor ama test hala silik çizgi ben bir şey anlamadım kan vermek istemiyorum en azından reglim gecikmeden, sizce hala daha iğne etkisi olabilir mi? https://resimyukle.io/r/kYOWD2TG3q
denizmanzarasi Ysgl26 canım ay inş kalmamıştır artık etkisi falan, kanı 1-2 güne veririm ya korkuyorum olumsuz olursa diye 🥺🙈
Ysgl26 denizmanzarasi ama çizgi çıkmış .. idrarda çıktıysa kanda çoktan vardır. Ay ne meraksızsın kızz git koşş 😅