SeilErdoan Kuzular 11+6 haftalık hamileyim ve saçlarımı ombre yaptırmak istiyorum diplerine boya deydirmeden boyayabilirmiyim bi sakıncası var mıdır acaba
Aras SeilErdoan cnm çok yenisin özellikle ilk haftalarda boya hiç önerilmiyor yapmasan daha iyi saç diplerine değmesede sonuçta o kokuyu o kimyasalı soluyacaksın