Minnosumm89 Kızlar doğum parası aldınız mı. Ben oğlumdada almamıştım. Kızıma başvuru yaptım. Oğlum içinde yatırmışlar. 700 TL 2 çocuk içinmiş
bayanukuslu Minnosumm89 nereye başvuru yapıyosun canım ? Bide ne zaman başvuru yapmamız lazım canım ?
Minnosumm89 bayanukuslu aile ve polikalar bakanlığının binaları var canım. Bebeğin doğum belgesi varsa kimliği benim kimliğimi verdim form doldurdum. Sanırım 1 sene süresi var. Oğlumda 2015 Mayıs sonrası diye hak kazanmış. PTT ye adımıza yatırdılar
Cemrreedemirci Minnosumm89 2 canlı doğumunuz var değil mi? Bı oğlunuz ve bı kızınız şuan hayatta. İkisini toplu yatirmislar sanırım