Sevdesi mrb cnm benimde 2. Hamileliğim ilki sıkıntısız geçti şükür ama bende geçen ay kanamam oldu hiç düşük yaptığımı anlamadım yerleşme kanaması sandım kalkıp o kanama ile Mersin’den Urfa’ya gittim aileme ordada devam edince ve kanamam çoğalınca doktora gittim düşük yapıyorsun neden bekledin dedi ilaç verdi bide bitane iğne verdi düşük önleyici kullandım şükür kanamam durdu ve bidaha olmadı şuan 9 haftalık olduk çok şükür ama tabi ben ayakta gezdim ailemin yanında oructu diye yemek falan yardım ettim et abbim ne yazarsa onu yaşarız ben yatmadım bile düşün yani inşallah 🤲 bir sıkıntı olmaz sağ salim alırız kucağımıza bebislerimizi❤️