38+1 olduk bugün geçen haftadan beri 4 cm açıklık var rahmin kalındı , dünki muayenemde doktorum rahmimin inceldiğini ve 5 cm olduğunu söyledi açıklığımın.. Alttan uyarı verdi uyarıya bağlı dünden beri kanamam var doktorum normal dedi bekliyorum sancılarım düzene girmiyor .. ara ara şiddetli ara ara az geliyor , bu sabah uyandım ishal olmuşum bugün doğuma gidermiyim sizce bu şekilde yaşayan biri oldumu aranızda ?