Uzun araştırmalarım sonucu Kraft Lima bebek arabası almaya karar verdim. Çift yönlü kullanılabilmesi, diğer travel arabalara kıyasla hafif oluşu, tek elle kolay katlanması ve katlanınca az yer kaplaması tercih sebeplerim oldu. Aranızda bu arabayı alan/ kullanan ya da geçmişte kullanmış var mı? Kapasitesi 15 kg yazıyor ama bebek 20 li kilolarda da olsa kullanılır diyorlar doğru mu?