Albertos
Valla canım 12 haftayı bekle ama o heyecanın tarifi yok rabbim olmayan herkesede nasip etsin inşallah nasip ettiklerinide kavuştursun hayırlısıyla 🙏🏻
Yasemiinny
[bilinmeyen] ben bebeğimi 17 inci haftamda hissettim çok güzel bir duygu :)
Bahar11mucize
[bilinmeyen] bende 19. Haftamda hissetimm
Papatyali
16da bir iki kere hissettim sonra gittikçe sıklaştı ❤️💁🏻♀️ Şimdi 29 olduk uyuyamıyorum tekmelerden 🤭🧚🏾♀️
Caglaaa
[bilinmeyen] bende 17 haftada hissettim 18 haftada dışardan belli olmaya başladı şuan 19 haftanın içindeyim gece pat pat girişiyor 😊