RaYaRY Kizlar 30 haftalık hamileyim bel ağrım var bugün bide bacaklarim çok ağrıyo normal mi acaba ağrı regli olursunda böyle değişik ağrı olur ya onun gibi
Ayliz_123 RaYaRY bende öyleydi m ağrıdan duramıyor dum magnezyum başladım ağrı varken de parol içtim iki gündür iyiyim çok şükür siz kullanıyormusunuz magnezyum
Ysgl26 Benim de ağrıyor canım 30. Haftadan beri belim kasıklarım aynı regl olacakmışım gibi. Doktor normal diyo vücut doğuma hazırlıyomuş kendini yavaş yavaş. Rahim iyice büyüyo bebek büyüyo kaslar bağlar geriliyo. Sürekli olursa gel dedi sadece