Tufu Yumurta takibi yapiyoruz hastanede 18-19 unda test yapmami soyledi doktor ona gore gelmemi soyledi ama bugun saglik ocaginda isim var gelmisken betaya baktirsam sizce cikarmi varsa
zeymoms Tufu adetime 4 gün kala öğrendim canım öğrenme olasılığın var tabi ki ama çıkmazsa da hemen üzülme herkesin erkenden belli olmayabiliyor
Tufu Kan alma gunumuz degil dediler saglik ocaginda haftaya persembe dedi sacmaliga bak 🥹 neyse zaten carsamba kaset test yapmam gerekiyor bakalim 6 ay once bi dusugum oldugu icin gec kalmadan ogrenir ogrenmez doktora gitmeyi istiyorum
Miniportakal Ceren_16 benimde adetim dün idi ama olmadı dün test yaptım aşırı silik çıktı kan verdim negatif çıktı ama hala adette olmadım iki günden beri de göğüs agrım başladı ne zaman adet olacağım bilmiyorum hiç böyle geçikmezdi benim hatta erken bile olurdu
Ceren_16 Miniportakal Gebelikten önce ki ay benimde 9 gün gecikmişti bende baya umutlanmıştım ki hiç gecikmem olmadı bu yaşıma kadar ama sonra ki ay kaldım eğer düzensizlik oluyorsa vücut kendini hamileliğe hazırlıyor en azından benim öyle oldu canım Sağlıkla kavuşursun inşallah sende 🥰
Miniportakal Ceren_16 anladım canım benim işte hiç aksamaz hep gününde yada bir gün önce falan olurdu