Yüzüstü yatmak normalde de çok sağlıklı değil , bende arada kendimi öyle buluyordum, yastık çözüm oluyor. Asıl yatış pozisyonunun önemi 30. Haftaya yaklaşınca başlıyor, mesela sırt üstü yatmak bebeğe giden kan akışını yavaşlattığı için önerilmiyor, ki yüz üstü yatmak söz konusu bile değil malum biz hissetmesek bile içeride farklı durumlar olabilir. Genelde sol tarafa yatmak öneriliyor ki ona kan dolaşımı nedeniyle, onu da ben yapamıyorum hep sağ maalesef.