Suledenizz ben bakmak için gitmistim araba güzel ama satıcı en fazla 2 yasına kadar kullanabilir dedi. Arabanın modelinden dolayı, o kısmi nasil anlatirim bilemedim ama büyüyunce ayakları oraya gelecegi icin açıtma yapar kullanısli olmaz o yaştan sonra dedi.
Birazda ağır bir arabaydı, katlaninca cok kücük degildi.
Kraft lima ya karar verip aldım sonra.