birmeleginannesiiii Kızlar 22.haftamdayım . Normalde bebeğim çok hareketli, doktor da ultrasonlarda hep bunu dile getirdi. Ancak 2 gündür hiç hareket hissetmiyorum, normal mi bu, yaşayan var mı.
Sinemmmmm58 birmeleginannesiiii haftan kucuk canim daha tatli.biseyler ye bol su ic bi dus al ve tam soluna uzan takip et bakalim
benimmdunyamm birmeleginannesiiii daha düzensjz canım o haftalarda bayramda bendede oldu burnumdan geldi resmen moralim falan bozulmuştu ne yaptıysam etmedi en son bir kere atmıştı öyle rahatladım o hafta da normal
Ruveyda_baskapan birmeleginannesiiii o haftada benimde öyleydi ama bi sağlık ocağına gitmeni öneririm
annesinin_beybisi birmeleginannesiiii 1 hafta önce kadar yani aynı haftada bende de oldu aklım cıktı ama sonra hareket etti . yorulunca oluyor sanırım
birmeleginannesiiii benimmdunyamm biraz rahatladım bunu duyunca ya, aynen ben de öyle inan 2 gündür moralim aşırı bozuk. Biraz daha bekliyim canım sağol
Kubrailkan Sağlık ocağında filan kalp atışı dinletebiliyorlar içiniz rahat edecekse bir uğrayın ama haftaniz küçük denildiği gibi bence normal 🥰🙏
birmeleginannesiiii Kubrailkan işten çıkıp gidemiyorum hastaneler de hep dolu aslında gitmeyi bile düşündüm ama. Teşekkür ederim😊
Basak_23 Normal hafta olarak sizin yenı yenı hıssetmenız lazım hatta normalde doktorum bana bazen hıssetmeyebılırsın demıştı kucuk oldugu ıcın ben youtube da bı doktordanda dinlemiştim normal oldugunu korkmayın rabbım sag salim kucagımıza almayı nasıp etsın bebişlerimizi🌸
birmeleginannesiiii Basak_23 çok teşekkür ederim bunları okumak iyi geldi. Amin inşallah sağlıkla doğar bebişlerimiz🌼
Sevdiceklerim Bende 24. Haftamdayım ve iki gün hissetmedim moralim bozuldu kendimide halsiz hissediyordum dün doktora gittim iki serum verdi doktorum sonra muayene oldum bizim kız içerde kıpır kıpırmıs aslında ama insan ister istemez tedirgin oluyor hele öncesinde fazla hissedilince 😄
Zeynepppdyg birmeleginannesiiii tedirgin olduğum zaman ben sağlık ocağına giidyorum kalp atışını kontrol ediyorlar bence gidin içiniz rahatlasın