Minikcikk She bende meric beye gidiyorum avrasyadan gecti bende avrasyadan beri hastasıyım canm 2800 dogum ama avrasyadaykende meric beye gidiyosan eger yeni gitmiyiceksen meric beye indirim yapıyor. Hastalarını madur etmemek için .
didemm Yok o baska bi doktora gidiyo azeri bi bayan doktor basindan beri gidiyo oraya ona oyle demisler belki zam gelmistir bilemedim simdi
ElifNrkly Bende Meriç beyin eski hastalarındanım yeni hastanesi medical park için muane ücreti ve sezaryen ücretini biliyor musunuz acaba ? @Minikcikk @She
essyagiz ElifNrkly Ben aynı hastanede Nilay hanıma gidiyorum. Fiyatlar; Muayene 175₺, normal doğum 2800₺, sezeryan 3250₺, epidural 600₺ dir ☺️