Lavinyaa8 Doktorum bana 1 adet görüp deneyebilecegımi söyledi ama ilk gebeligim 5. Ayda oluşmuştu bu da uzun mu sürer yoksa dusukten sonra kolay hamile kalınır efsanesi doğru mu ?
Elifc12 Lavinyaa8 benim de ilk gebeliğim 6 ay sonra oldu onun kalbi durdu kürtajdan 1 adet sonra hemen hamile kaldım. Nasip biraz olmayacak diye düşünmeyin
Minisimb Lavinyaa8 benimde ilk gebeliğim 5 ay sonra olmuştu, düşükten sonra 2 adet dönemi bekledim ve ilk denemeden hamile oldugumu öğrendim.Nasip :)
2prensesannesiiii Lavinyaa8 benimde 6 ay bitince olmuştu ilk gebelik kalbi durdu kürtaj oldum ondan 1 ay önce kimyasal olmuştum saymıyorum onu ve 25 nisan kürtaj oldum 12. Gün korunmasız ilişkiye başladık hayırlısı olsun inşallah bat 25 mayıs
Basak_23 Nasip işi birazda ve değişebiliyo suresi ben dusugumden 6 ay sonra hamıle kaldım cok da korkuyodum olmaz dıye ama dua et tevekkül et rabbım nasıp ederse olur ben bıde folık ıcmeye devam ettım ve ovulasyon testi kullandım
1biranne1 Bende 2 düşük yaptım doktor 3 ay bekleyin demişti biz 1 ay bekledik ve hemen hamile kaldım tabi bilmiyorum kişiden kişiye de değişir mi
Sevdesi Ben ilk düştükten sonra baya etkilenmiştim ve çekiniyorum tekrar hamile kalmaya gecen sene hamile kaldığım tarihide tekrar hamile kaldım suan 8 haftayız
SbhtYlmz Lavinyaa8 ben düşük yaptım iki ay sonra tekrar kaldım şuan 14 haftalık hamileyim kişiye göre değişiyodur belki ama etrafımdan hep duyduğum şey düşükten sonra tekrar hamile kalmak zor deil yani
Gulsen701415 Benimde aralikta 1 düşük yaptim 2 aylikken ama hala bekliyoruz olmadi bakalim nasip kısmet ☺