Dilayyyyy Hamileligimin en başından beri bu uygulamadayim hersey sorunsuz ilerlede gebelik boyunca en başından beri normal istiyordum 37 de ilk çatı muayenesinde ust catimin biraz dar olduğu bebegin kilosuna gore normal dogum yapabileceğimi söyledi doktorum. 38+5 de kontrolee gttigimde 1 cnm acikligm ve sancim vardi ama ben hissetmiyordum sanciyi ve doktorm bana günlük 3 saat yürüyüş yapmam gerektiğini ve merdiven inip cikmami soyledi 2gun boyunca durmadan yaptım 38+7 de 2 cm aciklgm olmustu ve artk sanci su gelince gelmem gerektiğini soyledi ben yine yürüyüş devam ettim 39+1 de nişanım geldi ama doktr beklemem gerektigini soyledi 39+2 de sabah suyum geldi ve ara ara gelmeye devam etti ve doktorm yatisim yapilnasi icin çağırdı aciklgim 2. 5 cm di sancim cikiyor ama bn hissetmiyordum vajinal fitil ile baslandi toplami bende 3 saat sürdü sancilar siklasti ve siddetliydi ikk 1 saatte 5 cm aciklik sonraki 1 saatte 7 e cikti ve en son tam acikligim vardı ama bebek yukarda oldgu icin skuat yapıp ikinmam gerektiğini soylediler sanci çok sık olduğu icin her sancida skuat yapio ikindim ve artk dogumhaneye aldilar 15 dk da orda dogdu evet son anlar. Zorlu ve sabır isteyen bir surec bu surecte eşinizin mutlaka yaninda olmasi lazim bence kucaginiza alana kadar hepsi ben dogumdan yuruyerek çıktım bnm hikayemde bukadardi
Emine003 Dilayyyyy Rabbim analı babalı büyütsün inşaallah canım 🤲 ne güzel bi doğumun olmuş sağlıcakla büyüt evladını inşallah 🤲🤗
Kvrckmom Dilayyyyy yaaa çok güzel darısı bize insallah 😊 yani yürüyüş merdiven squat bunlar ise yaramış görünüyor.
mervetezelaslan Gözün Aydın canım, Allah analı babalı büyütsün inşallah 🙏🏻 Konuyla alakalı değil ama doğumdan önce kaç kiloydun? Daha doğrusu doğumdan sonra kaç kilon gitti çok merak ediyorum ☺️
Dilayyyyy mervetezelaslan 62 kilo ile hamile kaldim 85 ile doguma girdim ama dogumdan sonra tartilmadim hic😊