CanselAydin Reglim 9 gün gecikti arkadaşlar dün test yaptım negatif çıktı ama bu 2 gündür kasık ağrım var affedersiniz bir şeyler akıyor Regl oldum sanıyorum ama bir şey yok beyaz akıntı var sadece. Nedeni ne olabilir?
Nurazade CanselAydin buyik ihtimal hamilesindir canim testde gostermemesinin sebebi gec dollenme ola bilir..kan ver subheden cik bence
Hilallalal CanselAydin benimde 5 gün gecikti. 1 gün geçince kan verdim ama negatif su gibi akıntı benim adetime 5-6 gün kala başladı 4 gün sürdü her seferinde regl oldum sandım. Bende senin gibi bekliyorum 🥴
Seri4545 CanselAydin benim 2 ay önce 17 gün gecikmem oldu sonrasında adet oldum kan testi idrar testi negatif çıktı umarım sizinki pozitif çıkar
CanselAydin Nurazade dediğin gibi de olabilir canım bilmiyorum insanın canı da sıkılıyor böyle. Kanda kesin sonuç verir değil mi
Suleakblt CanselAydin bende ilk hamile kaldığımda çok test yaptım negatifti 1 aylık hamile olduğumda pozitif çıkmıştı testler hemen pozitif çıkmıyo zaten hamile olabilirsin