Kizlar ben bisey cok merak ediyorum ya ben 13 haftmda serklj oldum ilkinde erkn dogm oldu 24 haftalik o yuzden önlem amacli amlyatn ciktiktan sonra hemsire bi igneyi eczanedn almamizi söyledi esim aldi agri kesicimi bu diye yok dedi baska bi igne sag bacagima vurdu kalcaya yakin agrisida cok oldu simdi benm merk etigim serklaj olanlar bu ignenin ne ignesi gercktn merk ediyorm ciger gelistrici nedr hic bilgim yok o kac haftada vuruluyor yada serkljli olnlara vuruluyot mu ki o olabilir mi