Anneler nasıl gidiyor göbüşler büyüdü mü benim artık baya belli oluyor.Çabuk yorulmaya başladım şimdiden 2.gebeliğimde çöktüm sanki ya hemen belim ağrıyor az bir iş yapayım ilkte boyle değildim 😃 Bugün ayrıntılı ultrason vardı elhamdülillah göründüğü kadarıyla herşey normal.Büyümüş benim kızçem🌸