Kızlar 32+5 hamileyim 2. Gebelik.
Dün wc sonrası peçeteye şeffaf sümüklü yapışkan bişey geldi, nişan mı değil mi çözemedim. Küçük parça oldugu için. İlk gebelikte de bu aylarda gelmişti daha büyük parçaydı. Biraz önce yine wc sonrası az bi parça halinde geldi. Yarım saattir de bel ve kasık ağrısı yaşıyorum yürüme diyor sancım başladı sanki.. Hastane randevuma 2 hafta var acil olarak gitmeli miyim ? Çok erken değil mi 🥺🥺😔