Bende de polisik var ve bende yüzde çene altında kıllar çıkıyor evililigim 5. Ayına kadar hep korunduk eşimle 5. Aydan sonra çocuk istedik ama yapmadan önce doktora gidip görünmek istedim (devlete) doktor bana polix var sende kıl ve kilo çok alırsın dedi regl 3. Günü gel test yapacaz ve bana hemen aşılama yöntemi yapacağız dedi çok korktum ve çok ağladım polix ne olduğunu bile bilmiyordum eve geldim araştırdım ve hiç korunmadım taktiri ilahi o ay gebe kalmışım ama doktor olmaz falan diyince ben gebe olduğumu bilmiyordum deterjandan zehirlendim hastaneye gidince kan verdim ama eşimin açıl işi çıktı kan testi beklemeden ayrıldık eve geldim E nabızdan sonuca baktım değer 1030 du gebeydim hemen ertesi gün eşim hastaneye gitti doktor gebe dedi ogrendıgımde bebek 5 haftalık tı kalp atışı duymadık 7. Haftada da duymadık 9 da kürtaj oldum ve ben gebe olduğumu bilmiyordum o doktor yüzünden bebeğimden oldum tek doktorla kalmayın psikolojik olarak insan çok çöküyor devlet hastanesi de başından salıyor en kolayına kaçıyorlar ben çok üzüldüm suan 3 aydır korunuyorduk bu ay yeniden başladık herseyın hayırlısı bide 68 kiloyum 😂😂 keşke kilo versem göbeğim sanki 5 aylık