Hiç sormayın bende yaşadım 5 haftalık hamileydim keseyi gördü doktor ama kesenin etrafında kanama alanları var dedi o kadar aptal konuşan bir doktora denk geldimkş bana ümitlenme bu gebelik tutmaz düşer düşük yaparsın dedi hemen doktorumu değiştirdim 11 haftalık şuan çok şükür bir sıkıntı yok çok kafanıza takmayın ben 1 hafta rapor aldım işten 2,3 gün yattım sonra Allah’a bıraktım dedim normal yaşantıma devam edeceğim zaten bebeğiniz size tutunacaksa eğer ne yapsanız da düşmez en son doktorum söylemişti hayırlısı olsun inşallah sakın çok düşünüp stres yapmayın içinizi ferah tutun