Merhaba kızlar dün ayrıntılı ultrason günümdü burada daha öncede post açıp neler yapmam gerekir giderken diye sormuştum çikolata vişne suyu falan önermişlerdi.
Bende dün girmeden yarım saat önce hem vişne suyu hemde çikolata tükettim kuzum o kadar kıpır kıpırdı ki yerinde durmuyordu doktor ne yedin annesi diye sordu 🙄 size de tavsiyem birinden birini tercih edin yoksa doktor ölçüm yaparken sıkıntı yaşıyor.
30 dakika falan sürdü, herşeye fazlası ile detaylı bakıp doktor her konuda bilgi verip söylüyor çok şükür bi sıkıntı yoktu,
Girecekler arkadaşlar da benim gibi güzel haberlerle çıkarlar İnş 💖