Deletedmon099282 Hanımlar Firdevs hanıma randevu aldım fakat muayenede eşimizi içeri almıyormuş, doğru mu acaba bu cevaplarsanız çok sevinirim ☺️ Bir de randevuları çok dolu olduğu için çok kısa sürüyor diyenler var sizler ne diyorsunuz olumlu/ olumsuz 🙏🐣💕
cigdem4154 Deletedmon099282 8. Ayımdayım ilk aydan beri firdevs hanıma gidiyorum alıyor içeri eşleri ve hiç kısa sürmüyor en son gittiğimde 10 dkya yakın uğraştık bebeği döndürmek için çok ilgili çok tatlı dilli 😊
Esilamasal Deletedmon099282 bence almalı çünkü devlet hastanesi değil sonuçta orası o hastanede Gülçin Hanım var o alıyor mesela içeri eşleri o niye almasın ki
Deletedmon099282 cigdem4154 evet gittim eşim de girdi içeri ama bence çok fazla hasta olmasından yeterli ilgiyi bulamadım ben vatsap dönüşleri olarak. Medicaldeki doktorumdan çok memnunum onunla devam edeceğim inşallah
Nursmom Canim doktorum kendisi cok iyi. Ben ilk basta qkademide bir doktora gidiyordum. 4.bucuk qydan sonra hocama basladim. Ilklerde farkli geliyordu ama suan ben cok memnunum. Evet cok kalabalık bekliyoruz evet qma bu doktorun iyi oldugundan talep yogunlugundan oluyor bence. Yakinda dogumum var. Tabiki herkesin frekansi birbiri ile tutmuyor qma memnun olan çok.
Es_Esra Firdevs Hanıma gidiyorum ben de çok memnunum olumsuz bir durumla karşılaşmadım. Eşleri almama gibi bir durum yoksa tam tersi çok ilgili.
cigdem4154 Es_Esra eşleri de alıyor hatta cinsiyet öğrenmye gittiğimde biraz beklemiştim eşim o ara aşağı indi tam beni çağırdılar tek mi geldn dedi dedm eşim aşağıda tamam ara bekleyelim onu da dedi bence gayet ilgili yani herkesn görüşü farklı ama ben çok severek gidiyorum herşeyi çok güzel özellikle tatlı bi dille anlatıyor
Deletedmon099282 cigdem4154 yo iyi ilgili bir kadın ama çok fazla hastası olduğundan bana yeterli gelmedi özellikle medicaldeki doktorumla karşılaştırdığımda. 500 lira olması lazım muayene ücretinin