Ecemselmaarslan Kızlar 28.haftam ama bebek çok aşağı da ve her an çıkacak gibi oluyo sorum şu bu haftalar da doğan bebekler yaşar mı
Zeyzeynepnep Ecemselmaarslan doktorla görüştünüz mü? 28 haftalik dogumlarda cocuj yasam sınırına ulastigi icin yasama ihtimali yuksek yaziyor kitaplarda, videolarda.
sansli_anne Ecemselmaarslan benim çocuğum tam 27+6 da doğdu hastaneden çıkalı da 1 ayı geçiyor yanımda ve sağlıklı çok şükür 3 ay 17 günlük ama dursaydı karnimda daha 3 haftalık yeni doğmuş bebek olacaktı 🙃
Renginveannesi_ Ecemselmaarslan böyle bı sıkıntı yaşıyorsaniz mutlaka doktor ile görüşün, bebeğin suyuna acilmaniza vs baksın ve çocuk her geliştirici vs vursun 🙏
gulcanaraz Ecemselmaarslan canım bol bol istirahat et kalçanın altına bir yastık koyup öyle uzan ve fazla iş yapma zorlama kendini inşallah erken doğum olmaz
Zeyzeynepnep Ecemselmaarslan baski yapiyor olabilir doktora gorunmenizde fayda var, beklemek care olmaz ki gormezden gelmeyin iciniz rahatlar en azindan
Ecemselmaarslan sansli_anne sizin neden erken doğum oldu çok sevindim sağlıkla büyüsün inşallah kaç kilo doğdu
sansli_anne Ecemselmaarslan Allah razı olsun 🙃 rahim ağzı kısalığı vardı bende kese sarkması bide 1190 gram doğdu 55 gün küvez de kaldık
Ecemselmaarslan Zeyzeynepnep zaten progestan kullanıyorum sabah akşam çarşamba günü de bir sıkıntı yoktu şimdi bebek aşağı inince bir de sarı akıntı olunca biraz korktum
Ecemselmaarslan sansli_anne bende bebek asagida sürekli progestan kullanıyorum ve israat ediyorum her gitmem de ayakta fazla kalma diyor zaten hep yatıyorum 🤣🤣