Dlr48 yok katater takılmadı çok fazla ağrım yoktu çünkü. Benim gebelik öncesi zaten çok hafif bir büyüme vardı o yüzden takip ettirdim hep bı de çok dikkat ettim. Sağ bobreğimde var sadece o yüzden sağa yatmadım hiç ve çok fazla su içtim hem enfeksiyon olmasın hem de daha da büyümesin diye ama Bebek büyüdükçe o da büyüdü baskıdan dolayı. Artık son haftalar olduğu için müdahale etmediler zaten doğumdan sonra geçer diye. Ama benim suanki ağrım gebelikte yoktu diyebilirim. 🤦🏻♀️😣