Merhabalar bnn dün uyusmazlık ignesi vuruldum igne den bir saat sonra kusmaya basladm snra da elim ayağım uyusmaya basladı sabaha kadar sürekli kustum basım donuyor böle sanki beynimde bir baskı var igne olanlar da oldu mu normal mi doktoru aradım sabah ameliyattaymiş napacam bilmiyorum cok kötü oldum