32 dolması gerekiyor
Benim maaşım 10 nisandı ama 32. Haftam 16 nisanda doluyordu patronum ile konuştum o 6 gün maaş vermedi işe gitmedim öyle anlaştık sonra hastaneye gittim 32. Hafta raporu almaya ve muayene olmaya geldim dedim veznede sonra muayene oldum ve kağıt verdiler fotokopi çektirdim birini iş yerine birine kendime sakladım iş yerine veriyorsun o muhasebeye veriyor unutturma ama. Sonrasında şu an 36 haftalığım doğum olduktan sonra doğum kağıdı gibi bir kağıt veriyorlarmış hastanede onu da sonra iş verene ya fotoğrafını ya da belgeyi götüreceksin eşin de götürebilir sonra da ücret yatıyor sanırım. :) daha doğurmadığım için o kısmı bilmiyorum:))