Zehranur15 benim de 10 haftaya kadar kimse beklemedi her gittiğim doktor hadi hemen kürtaja alalım duyulmuyor dedi son gittiğim kadın her hafta yanına çağırdı 10 haftaya kadar bekledik olmayınca bana zararı olur artık gel alalım kızım dedi benimle güzel güzel konuşup kürtaj günü aldım ertesi güne ama Rabbim sezeryan günü sabah 6 da düşürmemi sağladı evde kendiliğinden düştü bebeğim hayırlısı buymuş doktora gittiğimde hepsi düşmüş kürtaj yapamam seni demişti 1 sene geçti üstünden şuan 23 haftalığım Rabbim bu dünyada yiyeceği rızkı varsa attırır kalbini gülüm başta doktora görün