zeynepikra_61 Kizlar bugün doktora gidicem 12+2 sizce cinsiyet belli olur mu ? Bence olmaz ama olur diyenler var çevremde merak ettim 🙏🏻☺️ bu haftalar da öğrenen var mı ?
Annesininportakali53 zeynepikra_61 12.haftanin sonlarında çocuğun cinsel organı oluşuyor kuzum yani tahmin yapan doktorlar var ama çok çok iyi bir doktor olması lazm çünkü 14. Haftada bile yanılan doktorlar oluyor biraz zor bir tahmin yapsa bile bekle derim
zamaneannesi80 zeynepikra_61 bende bugün kontrole gideceğim 12+6 bende çok merak ediyorum inşallah belli olur 🥰
Limonzeytin zeynepikra_61 Yanılma payları oluyo o haftalarda 13te net olarak organı oluşuyor çnkü. En kesin 16 beklemek.
Fyzaa018 Benim 12+2 de çok net bir şekilde kız demişti doktorum belli olma ihtimali var 🥰 tabi doktorunuza ve ultrason cihazına bağlı birazda
zeynepikra_61 Fyzaa018 Aslında bir kizim var ama cevremdediler heyecana girince bence girdim ☺️☺️ bakalım inşallah belli olur kızım da heyecanla bekliyor ☺️
zeynepikra_61 Annesininportakali53 Evet ilk kızım da doktorum erken söyleme tarafında değildi 16+2 öğrenmiştim ☺️ bu kez doktorum farklı bu ikinci gidişim olucak bakalım Allah’tan hayırlısı 🙏🏻☺️
zeynepikra_61 zeynebbmerve İnsallah canım benim ☺️ bende merak etmiyordum hep sağlıklı olsun diyorum ama cevremdekiler beni de meraka soktular ☺️🙏🏻
Limonzeytin zeynepikra_61 bekle zaten ne olur ne olmaz bana 15 haftada tahmn yaptı 16.5ta kesin dedi sonraki haftalarada yine kesin dedi ben detaylıyı bekledm alşveriş için😊 gönlnce olsn😊👍
gzdcdr zeynepikra_61 zeynepikra_61 biz de 12+1 deyiz doktorumuz yarın bakacak ama kesin birşey söyleyebileceğini sanmıyorum 😊
mxs34 zeynepikra_61 https://mutluresim.com/ buraya fotoğrafı yükleyin alttaki .jpg olan linki buraya paylaşın
Ays_cskn zeynepikra_61 18+4 um buguln yuzde 80 kiz dedi degisirmi bilemiyorum artik bacak arasi fotoda bos gozukuyor ama supheliyimde
zeynepikra_61 zamaneannesi80 Bize de yüzde 90 dedi umarım bir yanlışlık olmaz 😁 ben yine de beklicem aslında çok net göründü ama ne bileyim ☺️