Deliricemmm. 37 hsftaligim az bisey şişliğim vardı ama bu hafta iyice sismeye başladım. Özellikle ellerim ve ayaklarım 😟 ellerim öyle bir uyuşuyor ağrıyor ki anlatamam meğer şisiyormus bugün farkettim 😐 fazla kilo da almadım ama ödem toplamaya başladım hep. Buna Bi çare çözüm yokmu 😬 ellerimi cidden hissetmiyorum