gulbis1 Bugün tam 5 haftalık olduk kan testlerimizi verdik Pazartesi inşallah keseyi göreceğiz , sizde durumlar nasıl ♥️
gulbis1 nilayakinci nilayakinci benim kasık ve karın ağrılarım çok oldu 4+2 gibi kahverengi leke geldi sadece bir kez şuan ağrılarım hafifledi daha iyiyim