Kızlar bir sorum olcak yumurtlama dönemi mayıs 1 gösteriyordu adetim düzensizleşti normalde 28 günde olurdum döngünün 28.günü kan verdim negatif cıktı bugun döngünün 34.günü halen adet olmadım hiçbir belirtim de yok acaba beta yükselirmi doktor riskli gebelik oldugun için sürekli kan verebilirsin dedi böyle bir durum yaşayan varmı