Elons Kızlar benim doğumum 14 aralık geliyo karnımda şuan için fazla büyümedi benimle aynı durumda olanlar ďış çekimi hangi ay yaptirmayı düşüüyosunuz havalarda soğutmaya başladı
Songultortcu Elons bende 24 haftalığım benimkide fazla büyümedi 11. Ayda düşünüyorum sonuna doğru hava durumuna göre yapıcam hem yapraklar falanda dökülür güzel olur sonbahar temalı
Irmakelizim06 Ocağın ortasına denk geliyo benimde hala karnım büyümedi belli olmuyo pek son aylarda büyürse diye umut ediyorum son ayları bekliycem mecbur soğuk falan napalım :))