vefakat Merhaba arkadaşlar Zeynep Kamil’de bu iğneyi yaptıranlar var mı? Eşin kan grup kartını mı götürmek gerekiyor, aynı gün bu iğneyi yapıyolar mı yoksa benden kan alıp sonuca göre mi yapıyorlar? Bilgi verebilir misiniz?
Bkyya vefakat dediğiniz yerde yaptırmadım ama muayeneye gittiğimde söyledim uyuşmazlık olduğunu sonra yatış için benim kimlik fotokopim ve eşimin kan grubu kartını istediler olmadığı için eşimin ehliyetinin fotokopisini götürdüm sonra iğneyi yapıp yarım saate çıkardılar