Fadimeckrr Haziran 12 gözüküyor ama hep içinden mayıs sonu gibi gelecek 🤭 Hayırlısı çok ta beklemeyelim yavrularımızı sağ saglim alalım kucaklarimiza 🤲 Dünden beri sirtim eklem yerlerim çok ağrıyor sanırım ceryanda kaldım 🙄
yagmurrorskaya Fadimeckrr benimde 35+6 cnm nasıl belirtiler var sende? buarada sırt ağrısı bendede var ve ceyranda kalmadm
Gzm-- Fadimeckrr benim de haziran 12 gozukuyor ama erken gelecegini dusunuyorum.kizim 38+3 te gelmisti.bu kez yine ayni vakitlerde gelirse bakalim daha az kaldi 30dan😄
Fadimeckrr yagmurrorskaya dün doktora gittim , herhangi bir sıkıntı yok erken gelir vs demedi 😑 Biraz üzüldüm hatta şöyle 38 39 da gelse yeter 41 42 yi bekleyen varmış onları duyunca daha tuhaf oluyorum 🙄 belirti olarak sadece şuan sırt agrım ve ayağa kalkınca vajinamda yalancı sancılar var 💃💃
Fadimeckrr Gzm-- kızınız normal doğum mü oldu nasıl oldu evet tam benim istediğim 38 . 39 haftalar 😁😁😁
Gzm-- Fadimeckrr ilk kizim normal olacakti hastaneye gidene kadar oyleydi ,ama son ana kadar sanci cektim acilmam da tamdi ancak durusundan dolayi sezeryan oldum