Ne gelen var ne giden😵💫 sancı nişan vs hiçbişi de yok artık doğurmak istiyorum devlete gidiyorum orda doğurucam doktor son gün 23 mayıs gelmez ise bi hafta daha beklıcem dedi ve sabrım tukendı bıle sımdıden sanki hic doguramıcakmısım gibi. Bi kere ruyamda doğum yapmışım 19.03.2023 falan bi tarihler gördüm o yüzden 19 unda doğuracağım diyorum 😀